<پشت پرده ماجرای عزل برادر محسن رضایی از باشگاه استقلال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1298
نویسنده : کامران وزیری
 
رفتن رضایی و یا دیگران از هیأت مدیره باشگاه، دردی ‌از این تیم درمان نخواهد کرد و برعکس باعث بروز مشکلات جدیدی نیز خواهد بود. این افراد سال‌ها در این سمت فعالیت کرده‌اند و از تمام زیر و بم کار آگاهی پیدا کرده‌اند، حضور افراد جدید در این برهه زمانی، تنها مقاصد سیاسی می‌تواند داشته باشد.
امیدوار رضایی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پس از هشت سال فعالیت برکنار شد. ‌این گونه به نظر می‌رسد که موضوع عزل و نصب‌های دولت به باشگاه‌‌ها نیز رسیده ‌و حتی برخی از شنیده‌ها، حکایت از این ‌دارد که خود شخص رئیس‌جمهور، دستور برخی از آنها را صادر کرده باشد.

به گزارش «تابناک»، در این باره امید‌وار رضایی ‌گفته است: آقای عباسی ـ این گونه که به یکی از دوستان در هیأت مدیره باشگاه ‌گفته و البته به خود من هم گفت ـ از سخن برادرم (محسن رضایی) در فیلم انتخاباتی‌اش ناراحت شده است. برادرم در فیلم انتخاباتی ریاست جمهوری گفته بود، برخی سر جای خود نیستند و کسانی که سررشته‌ای از ورزش ندارند، در وزارت ورزش حضور دارند. این جمله ظاهرا به مذاق آقای عباسی خوش نیامده‌ و فردای‌‌ همان روز، واکنش نشان داده و به یکی از دوستان در هیأت مدیره گفته بود که حکم برکناری من را زده است. این عضو هیأت مدیره، پس از نشستی که با وزیر داشت، به دفترم آمد و این مسأله را به من گفت. من هم به این دوست عزیز گفتم،‌ مشکلی برای کنار گذاشته شدن ندارم، چون برای ماندنم کیسه ندوخته‌ام و حتی حاضرم خود‌ استعفا دهم؛ اما این عضو هیأت مدیره به من گفت: شما با تجربه‌تری و سعه صدر داشته باش.

‌وی همچنین ادامه داد: روز بازی ایران و لبنان من به دعوت آقای عزیزی خادم به ورزشگاه رفتم. بین نیمه که شد و ما برای خواندن نماز به بیرون جایگاه ویژه رفتیم، آقای عباسی سمت من آمد و با لحن گلایه‌آمیزی نسبت به صحبت برادرم انتقاد کرد و گفت، می‌‌خواسته که جواب او را بدهد. من هم به او گفتم: باید هر کسی ظرفیت خود را بالا ببرد. من فکر می‌کنم، همین مسأله باعث شده تا آقای عباسی ناراحت شود.

وی افزود: گویا تغییرات در حوزه ورزش با غرض‌ورزی و کج‌سیلقگی همراه بوده، زیرا در این شرایط که کمتر از یک ماه از عمر دولت ‌مانده، لزومی برای تغییر مدیران در هیأت مدیره‌های با‌شگاه‌ها وجود نداشت.

مجید منصوری در این باره می‌گوید: رفتن رضایی و یا دیگران از هیأت مدیره باشگاه، دردی ‌از این تیم درمان نخواهد کرد و برعکس باعث بروز مشکلات جدیدی نیز خواهد بود. این افراد سال‌ها در این سمت فعالیت کرده‌اند و از تمام زیر و بم کار آگاهی پیدا کرده‌اند، حضور افراد جدید در این برهه زمانی، تنها مقاصد سیاسی می‌تواند داشته باشد.

این نماینده در پاسخ به این ‌که دلیل این تغییرات در هیأت‌های مدیره باشگاه چه بوده است، ‌گفت: وزیر عنوان کرده است که سیاسیون در ورزش نباشند و نباید افرادی که کار سیاسی انجام می‌دهند در حوزه ورزش فعالیت کنند. به همین دلیل، دکتر رضایی از سمت خود در هیأت مدیره باشگاه استقلال برکنار شد.

نماینده مردم لنجان شهر افزود: این در حالی است که این عمل جناب وزیر سیاسی بوده ‌و عملا در کار فدراسیونه دخالت کرده است. از سوی دیگر، اساسا اگر بنا بر این باشد که افراد سیاسی نباید در پست‌های ورزشی‌ باشند، خود عباسی هم باید از وزارت کنار گذاشته شود، چرا که خود وی نیز یک چهره ورزشی نیست.

وی درباره پشت پرده‌های این ماجرا گفت: بالاخره اواخر دولت است و آقای عباسی هم می‌خواهند، یک عده را که منتسب به یک گروه خاص در دولت هستند، وارد ورزش کشور کنند، که این موضوع به زودی روشن خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و وزیر باید درباره این کار خود توضیح بدهد.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: